Intercanvi amb el Collège Les Oliviers

L’Institut de Deltebre ha participat en un intercanvi escolar amb l’alumnat del Collège Les Oliviers, de Nîmes, del sud de França, del 23 al 27 de març. L’intercanvi està emmarcat dins del projecte GEP del centre (Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme) en el qual es pretén fomentar l’aprenentatge de llengües estrangeres i altres trets culturals. Així doncs, la finalitat és que els 27 alumnes participants i els professors acompanyants practiquin l’idioma en situacions reals, convisquin amb les famílies acollidores (27 famílies d’alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO) i coneguin el nostre entorn per mitjà de les diferents sortides al Parc Natural del Delta de l’Ebre, Tortosa, Horta de Sant Joan i Tarragona. Està previst prosseguir l’intercanvi el proper curs, probablement el mes de març o abril, tornant ara el nostre centre la visita al Collège les Oliviers de Nîmes.

Podeu veure totes les fotos de les activitats al següent enllaç:

1. Eric COLOMA

Me gustan todas las fotos. Cada una me permite recordarme de la semana con vosotros. Espero veros muy rapidamente.

A très vite en France ou à Deltebre