II Jornada de Potenciació de la Literatura Catalana

El passat dimecres 6 de febrer l’alumnat de primer i segon de batxillerat de l’optativa de literatura catalana i quatre alumnes de quart d’ESO van assistir a aquesta II Jornada impulsada per la URV i el departament d’Educació al campus Terres de l’Ebre, que se centra en els estudis de llengua i literatura catalanes. Durant el matí es van dur a terme dues xerrades i diferents tallers molt interessants, centrats en les lectures de batxillerat, però també en el pas del llatí al català i la creació artística i poètica. L’espectacle que serví de cloenda va ser protagonitzat per l’alumnat d’Arts escèniques de l’institut Dertosa.