I Jornada de Potenciació de la Literatura Catalana

JORNADA DE POTENCIACIÓ DE LA LITERATURA CATALANA PER A ALUMNES DE BATXILLERAT

El passat dimecres 11 de març l’alumnat de la matèria optativa de Literatura Catalana de 1r de Batxillerat va assistir a la I Jornada de Potenciació de la Literatura Catalana  coorganitzada per la URV Campus Terres de l’Ebre, el Departament d’Ensenyament i l’ICE per tal d’obrir la universitat als nous alumnes, que poden optar a cursar el grau de Llengua i Literatura catalanes. En total eren més de cent alumnes de set instituts del nostre territori.

Les activitats van consistir en dues conferències dels professors universitaris Magí Sunyer i Montserrat Corretger sobre les obres de lectura obligatòria (Feliçment, jo sóc una dona  i Vent d’aram)  i tres tallers realitzats a la biblioteca Marcel·lí Domingo, al voltant de l’obra de dos poetes tortosins, Francesc Vicenç Garcia i Gerard Vergés.L’acte de cloenda va consistir en la interpretació musical de l’obra Carme Sansa diu i canta Maria Aurèlia Capmany, amb Carme Sansa i Jaume Mallofré a la guitarra.

Confiem que aquesta experiència els hagi estat profitosa.