GEOCATCHING I FÍSICA

Els passats dies 17, 18 i 19 de Maig l’Institut de la Sénia juntament amb el nostre institut van realitzar l’activitat a la natura anomenada “geocatching i càlculs físics”. Una nova manera de conèixer els nostre Delta, el riu Ebre i aprendre nous conceptes físics.

L’institut de la Sénia es va allotjar durant els quatre dies a l’alberg del nostre poble, i van venir alumnes del batxillerat científic, tecnològic, social i humanístic. Amb ells es van formar els grups amb els nostre institut. Una oportunitat de conèixer nous alumnes i fer nous amics!

Primerament, vam passar tot el matí del dimarts fent l’activitat del geocatching, la qual consisteix en buscar els geocatchers, que estan amagats per diferents llocs de Deltebre. Aquests els podem trobar amb l’ajuda d’una aplicació i una brúixola i quan trobem l’objecte que està molt amagat, el signem i el tornem a amagar al mateix lloc.

El dimecres, vam realitzar unes activitats de física a la biblioteca del centre que estaven basades amb una cursa de muntanya a la Foradada on vam aplicar nous conceptes físics.

Durant la estada dels seniencs, vam xalar molt i va ser nova manera de treballar i fer nous amics!