Final de curs 2020/21

Aquest curs escolar 2020/21 ha estat un curs intens i en mesures preventives en tot moment, però ha arribat finalment a bon port. No ha estat possible fer l’Acte d’Entrega d’Orles a l’alumnat que ha graduat de 2n Batx, 2n CFGM i 4t ESO, degut a la situació actual de la pandèmia al nostre municipi. Però malgrat aquesta circumstància, ens hem trobat al pati de l’Institut, l’alumnat i el professorat per fer entrega d’orles i acomiadar aquestes generacions que comencen un altra etapa educativa, algunes al nostre centre i altres ja marxen. Els desitgem a tots i totes molta sort en aquest nou repte.

Fotos Lliurament de les orles