FEM MATEMÀTIQUES

ALUMNES DE SEGON D’ESO PASSEN A LA SEGONA FASE DE FEM MATEMÀTIQUES.

El proper 15 d’abril, els alumnes Ariadna Gómez Colomé, Àlex Marcos Marín, Laia Monllao Gonzàlez i Pol Casanova Puig, de segon d’ESO, participaran en la segona fase del concurs Fem Matemàtiques, organitzat per l’Associació de Professors de Matemàtiques de les Comarques Meridionals, l’Institut Sòl de Riu i l’Institut Els Alfacs .

La prova té tres parts : prova ràpida per equips, prova pràctica per equips i prova individual.

La prova ràpida per equips consisteix a contestar 15 preguntes de resposta tancada, amb la major concreció i rapidesa possibles. L’equip guanyador serà el que contesti més preguntes correctes en menys temps.

La prova pràctica per equips consisteix a escriure un únic informe sobre tres activitats matemàtiques. L’informe ha de contenir totes les explicacions i les informacions importants sobre mesures, càlculs i raonaments utilitzats en la resolució.

La prova individual consisteix a resoldre individualment una sèrie de problemes.

Desitgem que tinguin molta sort i que gaudeixin d’ aquesta veritable jornada matemàtica