Exposició Frida Kahlo alumnes 4t eso IES Deltebre

Els alumnes de Visual i Plàstica de 4t d´ESO  van conèixer l´obra de diferents dones artistes, ja que aquestes sempre han estat apartades dins l´història de l´art i són menys conegudes pel gran públic. Sobretot van parar atenció sobre la revolucionària  pintora i poetessa mexicana Frida Kahlo, la seva vida, la seva obra i la seva influència estètica i cultural a l´història de l´art.

Els alumnes van reproduir a escala ampliada, mitjançant el mètode de la quadrícula imatges d´obres de la pintora i les van pintar amb ceres imitant els colors  vius de les seves obres.

Per acompanyar-ho van buscar cites conegudes de Frida i les van penjar junt a les pintures.
Imagen 006 Imagen 005 Imagen 004 Imagen 003 Imagen 002 Imagen 001