Entrega diplomes DELF

El passat mes d’abril es van realitzar les proves de la convocatòria DELF Scolaire Nivell A2 (Diplôme d’Etudes en Langue Française), adreçada a l’alumnat de secundària de centres públics.

Les proves d’aquesta convocatòria es van organitzar en col.laboració amb l’Institut Francès i es va presentar la nostra alumna Hafsa Alaoui.

El passat dimecres 30 de gener al Teatre Auditori Felip Pedrell de Tortosa es va fer l’acte de reconeixement i entrega de diplomes nivell A2. Els alumnes van anar acompanyats pels seus familiars i pels seus professors i professores de francès. Aquest any hem comptat amb la presència del Cònsol General de França, així com de diversos representants institucionals del territori.