Curtmetratge “Tú No”

Dos alumnes de 4t ESO A, amb un repartiment d’actors i actrius de 1r, 2n, 3r i 4t que també estudien a l’institut de Deltebre, han creat un curtmetratge contra la discriminació sexual i el bullying. Esperem que gaudiu del curt.

Sinopsi:

Greta és una noia que creu que li ha de dir a la seva millor amiga que ha sortit de l’armari. El que no s’esperava és que la seva millor amiga, l’Eli, reaccionés d’una manera tan negativa. L’endemà, a l’institut, tothom sabia que era homosexual. L’Eli canvia de grup d’amigues pel simple fet de creure que la Greta estava enamorada d’ell i que, per això, li havia confessat que era lesbiana. La Greta, a poc a poc, es queda sola i acaba sent víctima d’assetjament escolar. Desolada, s’adona a casa seva que alliberar-se sexualment no hauria de ser una cosa dolenta i, després d’armar-se de valor, decideix demostrar tot allò que sempre ha amagat de manera que tothom la pugui entendre: ballant. Una explosió de llibertat i sentiments que no et pots perdre.