Cursa de la foradada 2015

El passat 14 d’ abril, l’alumnat de 3r i 4t d’ ESO de l’optativa Activitats a la natura va participar en la IV Cursa de Muntanya dels Instituts. En aquesta cursa es fa un recorregut de 6.3 km i amb un desnivell de 450 m. El recorregut comença al Cocó de Jordi,es puja fins la Foradada i la baixada es fa passant per la font del Burgar fins a arribar de nou al punt de sortida.

En aquesta edició van participar 22 alumnes del nostre centre. El primer classificat del centre –que obtingué la tretzena posició en la classificació general- és Jordi Costes de 4t d’ ESO A. L’organització va premiar aquest corredor per ser el primer classificat del centre i també va premiar Ainhoa Carles i Raul Arderiu pel seu treball a classe relacionat amb el projecte.

Les fotos de la cursa les podeu consultar al següent enllaç:

FORADADA