Copa cangur 2018

El passat dijous 25 de gener de 2018, l’Institut de Deltebre va participar a la primera fase classificatòria  de la V Copa Cangur per equips a Roquetes. Van participar 15 equips d’altres centres de les Terres de l’Ebre.

Els equips estaven formats per 7 alumnes (4 de 3r ESO i 3 de 2n ESO) i havien de resoldre correctament diferents problemes i reptes matemàtics prevalent l’estratègia i la imaginació. El nostre equip estava format per Sergio Benages, Marc Marro, Andrei Silvian i Jordi Franch de 3r ESO i Hugo Fabra, Selene Aliau i Marcel Franch de 2n ESO.

Al final no vam poder quedar entre els 3 primers equips  i no ens vam poder classificar per la següent fase, no obstant fou una experiència satisfactòria i enriquidora per part dels alumnes.

Els van acompanyar pares i els professors del nostre centre Pablo Franch i Pep LLàcer.