Concurs de relats FICCIONS

Una felicitació molt gran per a les alumnes Aitana Beltri, Karla Cesnelyte i Adriana Garcia de 3r d’ESO (A) i Andrea Guart, Nelly Sorribes i Anna Vila de 3r d’ESO (C) per haver quedat finalistes en l’onzena edició del concurs de relats FICCIONS, l’aventura de crear històries. Ficcions és un concurs consolidat que fomenta la creativitat i l’escriptura entre els joves de 14 a 18 anys d’arreu del territori de parla catalana, des del País Valencià i les illes Balears fins la Catalunya Nord, el Matarranya i el Principat de Catalunya.
Enhorabona, noies, per la vostra participació i per haver aconseguit ser finalistes d’honor en un concurs amb una participació molt elevada. Ànims i a continuar treballant!