AICLE Curs 2017/2018

Aquest curs hem continuat amb el projecte de metodologia AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera) engegat fa tres anys en el nostre Institut. Els cursos de 1r d’ESO han seguit aquesta metodologia d’aprenentatge en les assignatures de Matemàtiques i Ciències Socials, a 2n d’ESO ha estat el cas de l’assignatura de Tecnologia, mentre que a 3r d’ESO s’ha utilitzat en l’assignatura d’Emprenedoria.

Els professors que hem portat a terme aquest projecte considerem que ha estat una experiència molt enriquidora, tant per a nosaltres com per als alumnes, i desitgem que aquest projecte tingui continuïtat en els següents cursos, per tal que els nostres alumnes millorin les competències en llengües estrangeres.

En el següent enllaç trobareu un vídeo amb algunes activitats realitzades pels alumnes de 1r.

AICLE Curs 2017/2018