7ª edició del Premi Xavier Domingo

L’alumna del nostre centre Ana Ferreres Juan ha estat escollida finalista a la 7ª edició del Premi Xavier Domingo per a treballs de recerca de batxillerat relacionats amb els productes de les indústries dels detergents, els tensioactius i els productes cosmètics en qualsevol de les seves facetes, amb el treball “Quants anys té la teva pell? La cosmètica aplicada a la teva pell”

Ana va exposar el seu treball el dilluns 11 de març a l’aula 201 de la facultat de Química de la Facultat de Barcelona, competint amb 3 estudiants més.

La seva exposició va ser extraordinària! Des de l’institut l’encoratgem a que continuï per aquest camí! Enhorabona!

Al següent enllaç podeu veure les imatges: Fotos premis Xavier Domingo