18a Edició dels Premis Ramon Llull

La nostra alumna de segon de batxillerat Marta Bertomeu Sancho ha estat guardonada amb el  Premi Ramon Llull a Treballs de Recerca de Batxillerat  en l’ àrea de ciències socials. El treball presentat amb el títol Més que un Riure ha estat tutoritzat per la professora d’ economia Susana Subirats Solé.
La 18a edició  d’ aquest premi es va celebrar   el  dimecres 22 de maig de 2019, a les 18:00, a l’Auditori d’Arquitectura de La Salle-URL amb l’objectiu de fomentar l’esperit de recerca, despertar vocacions per a l’estudi i la investigació i incentivar la tasca educativa que es porta a terme als centres escolars.

El treball de recerca que ha guanyat  és un Pla de màrqueting turístic del Delta de l’Ebre, que vol reflectir dues visions molts clares, per una banda, les possibilitats del territori més enllà del riu i els espais naturals; i ,per  l’altra, el riure vol transmetre el caràcter d’hospitalitat i d’obertura de la seva gent.

Enhorabona de part de tot l’ equip docent!
Al següent enllaç teniu un recull d’imatges: Fotos