PREMIS RAMON LLUL

El passat dimecres 25 de maig es van lliurar els XV Premis Ramon Llull de Treballs de Recerca de Batxillerat 2016 a la seu d’ESADE-URL a Barcelona.

En aquesta edició han estat guardonats dos alumnes del nostre centre:

• Premi en la categoria de Tecnologia per a Gerard Ardit Castells, amb el treball NetBot: prototip d’un robot de telepresència, tutoritzat pel professor Óscar Castell Marcos.

• Distinció per la facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés per a Laia Bertomeu Marín, amb el treball Excloses del paradís?, tutoritzat per la professora Mercè Callejón Pujol.

En l’acte de lliurament es va felicitar especialment el professor Óscar Castell, ja que és el segon curs consecutiu que un alumne tutoritzat per ell aconsegueix el màxim guardó.

Des del Centre manifestem la nostra satisfacció perquè els nostres alumnes hagin pogut aconseguir aquests guardons entre un total de 450 treballs presentats.

MOLTES FELICITATS!