JOAN SENTENAC I JÚLIA CURTO GUARDONATS EN EL V CONCURS DE MICRORELATS DE TERROR DE L’INSTITUT CRISTÒFOL DESPUIG DE TORTOSA

El 23 de desembre de 2014 va tenir lloc a l’Institut Cristòfol Despuig de Tortosa el lliurament de premis del V Concurs de microrelats de terror convocat en motiu de la Castanyada i on foren guardonats alumnes del nostre centre.
Joan Sentenac de 3r d’Eso amb l’obra El missatge sonor i Júlia Curto de 1r d’Eso amb Mis sueños varen ser premiats en la categoria de secundària dintre de les modalitats de llengua catalana i castellana, respectivament. Tots dos, acompanyats pels seus familiars més pròxims, varen viure l’acte amb gran emoció i expectació, doncs volien veure com es desenvoluparia aquest esdeveniment. Arribada l’hora de l’entrega i concentrat un gran nombre d’alumnat pertanyent al mateix centre i d’altres d’arreu del Baix Ebre i Montsià, es visqué la trobada, la qual també inclogué diferents actuacions nadalenques i altres mencions, amb gran atenció i nervis.
Un cop guardonats i finalitzat l’acte, membres del jurat s’aproparen a ells per intercanviar impressions i agraïr-los la seva assistència, fet que els nostres alumnes respongueren mostrant la seva satisfacció tant per la selecció d’obres obtingudes com a premi com pel diploma que els romandrà a mode de distinció per la seva participació i reconeixement per les seves obres.
Tant si voleu descobrir els relats dels nostres guanyadors com els de la resta de participants, ho podeu fer…
• Llegint-los per títols des de l’enllaç :

OBRES
• Accedint a la Mediateca de l’Institut Cristòfol Despuig:

MEDIATECA
• O bé descarregant-vos-els juntament amb la resta d’obres guardonades:

DESCÀRREGA
Enhorabona, Joan i Júlia!

P1070977P1070975P1070973P1070982