Concurs The Fonix

Com cada any, el departament d’anglès ha inscrit el nostre centre al concurs The Fonix on fins ara els alumnes que hi participaven demostraven el seu domini de l’idioma mitjançant una prova escrita de coneixements lingüístics. Enguany l’organització del concurs va decidir canviar el format del concurs de manera que els participats de cada centre s’havien d’organitzar en grups heterogenis i dur a terme un projecte sobre un dels objectius fixats per l’agenda UNESCO 2030 en matèria de sostenibilitat. Per tant, els temes escollits per treballar a cada cicle han estat:

– Primer cicle (ESO 1 + ESO 2): Alimentació saludable (obesitat, bullying…)

– Segon cicle (ESO 3 + ESO 4): Medi ambient (reciclatge, etc)

El resultat del projecte s’havia de presentar en un vídeo d’uns cinc minuts de durada que parlés del problema i la possible solució. El vídeo escollit a cada centre es penjarà a canal que el concurs té a la plataforma Youtube, perquè els usuaris puguin indicar el vídeo que més els agrada.

Al nostre centre hi han participat els alumnes de primer cicle i el vídeo seleccionat pel departament d’anglès el trobareu seguint la següent drecera:

1. http://the-fonix.org/en/

2. PLAYLISTS
3. 1st + 2nd ESO

4. IES DELTEBRE

El departament d’anglès us demana la vostra col·laboració indicant que us agrada (“Like”) i fent-ne difusió a les xarxes socials, entre els vostres amics i coneguts, per ajudar els nostres alumnes a passar a la segona fase del concurs.

Tenim temps de votar fins al divendres 4 de maig.