12a edició dels premis Gerard Vergés

El Campus Terres de l’Ebre de la URV lliura els premis de la dotzena edició Gerard Vergés 2019

El passat dimecres 10 de Juliol a l’Aula Magna  del Campus Terres de l’ Ebre de la Universitat Rovira i Virgili va tenir lloc l’ acte de lliurament de la 12a Edició dels Premis Gerard Vergés.

El sotsdirector Xavier Farré va conduir l’acte. Jordi Sardà, director del campus Terres de l’Ebre, va valorar positivament  la qualitat dels treballs presentats. Finalment,    havia arribat l’ hora de conèixer el  veredicte del jurat.

L’alumna  de segon de Batxillerat Ania Izquierdo Llisó  de l’ Institut de Deltebre va obtenir la puntuació més alta en la categoria de Premis Generals  amb el projecte tecnològic del «Reconeixement facial: aplicació de la visió artificial per computadora per mesurar marcadors biomètrics d’un rostre». Aquesta recerca havia estat tutoritzada per Oscar Castell Marcos.

Per l’altra banda, Carla Porcal Prats, alumna també de l’Institut de Deltebre,   va rebre el Premi Específic amb el treball  “Els pares recullen el que sembren? Objectiu l’adolescència”. En aquest cas, tutoritzada  per M. Mercè Costa Franch.

Els treballs premiats tindran una  dotació econòmica per al pagament de la matrícula universitària  a la URV. Finançats per  l’Ajuntament de Tortosa i  pel Consell Social de la URV  han guardonat en total cinc treballs ( tres en la categoria general i dos en els premis específics). Impulsar la inquietud per indagar és realment un bon incentiu. Cal retenir  el talent  i la formació  de qualitat en el nostre territori.

En el següent enllaç podreu escoltar les declaracions de les i els protagonistes: