3r ESO “AO” Sortida Encanyissada i Poblenou

El dia 4 de desembre, els alumnes de l’aula oberta de 3r d’ESO van fer una sortida en bicicleta en el marc del projecte “Coneguem el Delta”, acompanyats de dos professors.

Van sortir a les 9 h de l’Institut, amb bicicleta i casc, van visitar el pont “Lo Passador”, el lloc on es va enfonsar el vaporet “Anita” i van parar al poble de Balada. Després van anar a la casa de fusta on van esmorzar. Havent esmorzat van fer la volta a l’Encanyissada, entrant a miradors de la llacuna i van veure diverses aus. En una sèquia van trobar un flamenc que no podia sortir i el van fotografiar i el van poder contemplar de prop. Posteriorment van veure la pantena dels pescadors de l’Encanyissada i van visitar el Poblenou del delta.

En total van fer una volta de més de 35 quilòmetres i van arribar a Deltebre a les 14:30. No hi va haver cap incident mecànic ni de trànsit tot i que alguns alumnes van arribar molt cansats.