Sortida a Migjorn i Buda

Els alumnes de l’AO de 3r d’ESO acompanyats de 2 professors/es han realitzat una sortida en bicicleta a la zona del Migjorn, Alfacada i Buda el dia 5 de març.

Van poder visitar la zona dels bosquet de la Comandanta, mas d’Illa de Riu, bassa del Bosquet, pas de Buda del Migjorn, riu, platja i torre de Migjorn, bassa del Violí i de l’Alfacada i vistes sobre l’illa de Buda.

En total van participar 9 alumnes i van realitzar un recorregut per la via verda de Sant Jaume, seguint la vora de riu. Un total de 34 km de recorregut amb una durada de 3 h de bicicleta, durant tot el matí.

Van poder observar aus tals com flamencs, fotges, collverds, sarsets, ibis negres, patxeres i bernats.