Graduació dels alumnes de 2n de batxillerat

El divendres 10 de maig, a la tarda, es va celebrar a l’auditori del Convent de Sant Francesc la festa de graduació de l’alumnat de 2n batxillerat del centre. Va ser una festa de comiat i de tancament d’etapa molt emotiva i en la qual hi va haver parlaments del professorat, de l’alumnat i dels pares de l’AFA. Per tancar l’acte, tothom va poder gaudir d’un muntatge fet per l’alumnat amb diferents fotos de la seva infantesa i dels moments viscuts al llarg del batxillerat i, a més, els alumnes Jordi Puig (veu) i Pau Palomar (guitarra) ens van delectar amb una fantàstica i emotiva actuació musical.

Moltes gràcies a tothom i felicitats als nostres graduats!