Taller sobre ludocompetències

El passat dimarts 20 de febrer, l’alumnat de 4t d’ESO de les optatives d’hort, d’aula d’estudi i de taller ha participat en un taller sobre ludocompetències. L’objectiu principal d’aquest taller és que l’alumnat conegui i identifiqui, mitjançant cinc jocs de taula, les diferents competències relacionades amb el món laboral. Ha estat impartit per la referent d’ocupació juvenil de Santpedor, Rita Bacardit, amb la col·laboració del dinamitzador de joventut del Lokal de la Vila, Adrià Bruch. La Rita i l’Adrià són dos referents a qui els joves del municipi poden acudir si necessiten qualsevol tipus d’orientació relacionada amb la formació postobligatòria i la inserció laboral.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *