Sant Jordi al d’Auro

El passat dimarts 23 d’abril es va celebrar la diada de Sant Jordi a l’Institut d’Auro. A partir de les 10 del matí, els diferents nivells de l’ESO van realitzar un seguit d’activitats ludolingüístiques preparades per la Comissió ULAE (Usos lingüístics en l’àmbit educatiu) del centre. Entre frases fetes, enigmes i anagrames van jugar aprenent la llengua catalana. Tot seguit, a l’hora del pati, es va dur a terme el primer Mercat de llibres de segona mà, que va ser tot un èxit de vendes. Posteriorment, la festa es va traslladar a Cal Llovet on els alumnes de 4t d’ESO van recitar poemes i van cantar cançons que havien anat  preparant amb l’ajuda dels professors de l’àrea de llengües. A continuació, alguns alumnes de 2n d’ESO ens van omplir de ritme rapejant en català, activitat que havien assajat de valent a les classes de música. I, per acabar l’acte, es va fer el lliurament de premis del certamen literari i de la fotografia mitològica. Va ser un matí de celebració, on vam poder gaudir d’una diada literària especial i molt festiva.

Creacions artístiques.

Una part de l’Institut s’ha impregnat de màgia de la Diada de Sant Jordi gràcies a les creacions de l’alumnat de 1r i 4t d’ESO de l’optativa d’Emprenedoria i Creació Artística. D’una banda, l’alumnat de 4t ha creat un mural ple d’elements de la diada, com ara, dracs, roses i escuts. Aquests elements han estat creats amb la tècnica anomenada “stencil”. D’altra banda, l’alumnat de 1r ha demostrat tenir una gran imaginació i moltes habilitats a l’hora de construir dracs utilitzant materials reciclats. Realment el nivell de creació és espectacular!

L’alumnat del Pla lector de 1r d’ESO han fet un mural per Sant Jordi on hi han posat les fotos de les seves lectures preferides combinades amb roses. Les roses de goma eva han estat fetes pels alumnes de l’optativa de 2n ESO.

FELICITATS A TOTHOM!

A continuació, trobareu els guanyadors del certamen literari i de la fotografia mitològica:

1r CICLE

Abril COLL, 1r ESO;  No vull ser un heroi

1. CIOVICA,  2n ESO;The Education

Categoria rap:

Jan COLLADO, 1r ESO, Rap contra el racismo

2n CICLE

Leyre GOMEZ, 3r ESO, The Girl That Talk With The Stars

Iris ASENS, 4t ESO, Una voz confesante

BATXILLERAT

Jordi SIMON, 2n BATX, Amos del nostre present