Intercanvi a Múnic

Aquesta setmana l’alumnat d’alemany de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat del d’Auro ha viatjat a Múnic, on ha tingut lloc la segona part de l’intercanvi amb el Gymnasium München Nord. Cada alumne s’ha allotjat a casa d’un noi o noia de l’institut alemany i, a més de participar en les diferents sortides que s’han fet, ha pogut viure l’experiència de conviure amb una família i anar a un institut alemany.

Al llarg de la setmana s’han dut a terme diferents sortides, entre les quals han destacat la visita a l’Allianz Arena, l’estadi del FC Bayern München i el camp de concentració de Dachau.

Tant l’alumnat com les professores acompanyants han valorat molt positivament l’experiència i esperen repetir-la el curs vinent.