INSTAL·LACIONS D’ARBRES de 1r d’ESO
05/12/16Com el curs passat, els alumnes de 1r d’ESO d’Educació visual i plàstica, han fet instal·lacions pels passadissos de l’institut a l’entorn del tema dels arbres. La idea és que a partir dels arbres pensem qüestions generals que puguin ser explicades o mostrades fent obres o… Llegeix més»

