Sortida Dijous Llarder 1r d’ESO

El passat divendres 13 de febrer els alumnes de 1r d’ESO havien d’anar caminant fins a Les Planes d’Hostoles. Degut a la pluja, ens vam quedar fent jocs a la Sala 1 d’Octubre, les
pistes i més tard, a les aules de l’institut.
 


Llegeix més»