Exàmens Selectivitat
10/06/26Aquest tres dies (dimarts 9, dimecres 10 i dijous 11 de juny) l’alumnat de 2n de Batxillerat del centre estan fent les PAU (Proves d’Accés a la Universitat). Ja és l’últim esprint, esperem que els hi vagin molt bé.
Molta sort a totes i tots!!!








