UsApps: nova web/app per comunicar situacions de violència

El Departament d’Educació ha creat UsApps, la web app de denúncia de les situacions de violència en els centres educatius, dins del Pla de Les Escoles Lliures de Violències. És una eina a disposició de totes les persones de la comunitat educativa per comunicar les diferents situacions de violència que l’alumnat pot viure o ser-ne testimoni.

Darrere de la UsApps hi ha la Unitat de Suport a l’Alumnat en Situació de Violència (USAV), un equip de professionals que acollirà la denúncia o malestar, gestionarà el cas de violència i en coordinarà l’abordatge. Aquest equip durà a terme una escolta activa de les víctimes i treballarà per facilitar una actuació sense demora treballant conjuntament amb els i les referents de la xarxa de coordinació territorial de les Escoles lliures de violències i amb els centres educatius, fent les derivacions oportunes als circuits d’abordatge de les violències a Catalunya.

ACCÉS A L’APLICACIÓ INFORMÀTICA: UsApps.

TELÈFON: 900 92 30 98