Ciutadans de Girona, ciutadans del món

El passat 24 de novembre l’aula d’acollida de l’Institut Carles Rahola va participar en la trobada de totes les aules d’acollida dels centres de secundària de Girona, sota el nom de “Ciutadans de Girona, ciutadans del món”.

La trobada es va desenvolupar en dues parts diferenciades. La primera, al Centre Cultural La Mercè, on la regidora d’educació va donar la benvinguda a l’alumnat com a nous ciutadans i ciutadanes del municipi i cada grup, prop de 140 alumnes en total, va presentar la seva aula d’acollida i experiència personal. En acabar, tots els assistents ens vam desplaçar a la Copa, on es van realitzar jocs tradicionals i l’alumnat va tenir l’oportunitat de fer noves amistats o bé de retrobar-se amb companys/es ja coneguts.

Finalment, vam compartir un espai de sardanes amb la colla Sardanista del GEIEG, tot cantant i ballant el Coti per Coti dels Tyets.