Cigonyes al Rahola

Imatges captades per Sheila López

Avui, en un fet inusual que ha captivat l’atenció dels alumnes del centre, diverses cigonyes han decidit fer una parada a l’Institut Carles Rahola de la nostra localitat. Aquesta sorprenent visita ha generat un ambient d’expectació i admiració, ja que algunes d’aquestes aus majestuoses han escollit aquest lloc com a punt de descans en el seu viatge migratori.

Les cigonyes, reconegudes per les seves migracions estacionals, solen viatjar grans distàncies per trobar climes més càlids o recursos alimentaris més abundants. El seu vol majestuós i la seva gran envergadura les converteixen en un espectacle fascinant mentre travessen el cel. Aquesta vegada, però, han decidit fer una pausa ben merescuda a l’Institut.