Aquest mes d’octubre han començat les Lligues d’Esports a l’Institut Candelera, amb la participació d’alumnat i professorat en diverses competicions emocionants.
Aquest curs, el centre ha organitzat una Lliga de Futbol Sala, una Lliga de Bàsquet i una Lliga d’Escacs, oferint activitats per a tots els gustos i nivells.
El passat divendres 25 d’octubre va tenir lloc el primer gran enfrontament de futbol sala, on l’equip de professors es va mesurar amb un equip d’alumnes de 2n cicle, format per estudiants de 3r i 4t d’ESO, Batxillerat, CFGM i PFI. Després d’un partit intens, el marcador final va quedar empatat a tres gols, demostrant la competitivitat i l’esperit esportiu entre alumnat i professorat.
Al llarg del curs, els equips de 1r cicle (1r i 2n d’ESO) i 2n cicle competiran en diferents partits de futbol sala i bàsquet durant les hores de pati, amb la finalitat de promoure la cohesió i l’esportivitat entre l’alumnat. La Lliga d’Escacs, per la seva banda, iniciarà la competició oficial a partir de gener.
Aquestes lligues s’emmarquen dins el Pla de l’Esport del centre, convertint el pati en un espai de trobada i cohesió on els estudiants poden gaudir i enfortir els vincles en un ambient lúdic i saludable.


