Agraïment a l’AFA pel seu compromís amb el centre

Des de l’Institut, volem expressar el nostre agraïment a l’Associació de Famílies d’Alumnes per la seva col·laboració i suport continuat.

Agraïm especialment la seva aportació econòmica després d’encarregar-se de la celebració de la festa de final de curs de l’alumnat de 3r d’ESO, perquè puguin gaudir el proper curs del seu viatge final d’etapa a 4t d’ESO. 

També volem agrair la subvenció aportada a tots els alumnes membres de l’AFA que han participat en les activitats dels Treballs de Síntesi.

Valorem molt positivament la seva implicació activa en la vida del centre. És gràcies a aquesta complicitat entre escola i famílies, podem oferir a l’alumnat experiències enriquidores que van més enllà de l’aula i que contribueixen al seu creixement personal i acadèmic.

Gràcies per continuar educant amb nosaltres.