Festival de Nadal

SORTIDA AULES NETES-PISTA DE GEL

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de 1r B, guanyadors de les aules netes, han anat a la pista de gel de tortosa, han disfrutat força¡¡

LLAÇ HUMÀ

Moltes gràcies per la vostra solidaritat¡¡¡

SORTIDA AL TEATRE-MUSEU MATEMÀTIQUES

El passat 12 de desembre , els alumnes de quart van viatjar a Barcelona per tal d’assistir a la representació teatral de l’obra Maremar, de Dagoll Dagom. Es tracta d’una adaptació de Pericles , Prince of Tyre, de William Shakespeare.
Posteriorment van trasladar-se al… Llegeix més»

MASTERCLASS

Dissabte passat es va realitzar al l’institut la masterclass per la marató, es van vendre 60 entrades amb una recaptació de quasi 300 euros.

LLAÇ HUMÀ PER LA LLUITA CONTRA EL CÀNCER

Per la MARATÓ de TV3 i amb motiu de la LLUITA CONTRA EL CÀNCER es realitzarà una activitat conjunta entre el alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’institut, l’escola i la residència de gent gran L’onada, es tracta d’un llaç humà amb globus blancs. Aquesta activitat es realitzarà el divendres 14 de desembre a les 11h fins les 13h.

El preu simbòlic dels globus serà d’1 euro per globus, tanmateix hi haurà una urna on tothom que vulgui podrà fer un donatiu.

COL·LABOREM CONTRA EL CÀNCER¡¡¡

Sortida Teatre

El passat 15 de novembre els alumnes de segon de Batxillerat del nostre institut van viatjar a Tarragona per assistir a la representació teatral de l’adaptació de la novel.la Mirall Trencat, de Mercè Rodoreda, lectura obligatòria durant el curs 2018-19.

Visita Casal

L’alumnat de 3r. ESO han visitat els avis i àvies del Casal per recitar-los poemes. Els ha acompanyat la professora Pili Casanova.