EL PROJECTE TWIN LIBRARY DE 4t ESO OBTÉ SEGELL DE QUALITAT ETWINNING

El projecte Twin Library, realitzat pels alumnes de 4t d’ESO del curs 2019-20, ha estat guardonat amb el Segell de Qualitat, un reconeixement a la bona feina feta.
Aquest projecte es va dur a terme mitjançant la plataforma virtual etwinning i va consistir en la lectura d’obres curtes en anglès i activitats online relacionades. Aquest va unir estudiants italians, turcs, grecs, portuguesos i catalans, i va estar coordinat per la professora Eva Cervera, del Departament de Llengües Estrangeres.
Animem a tot l’alumnat en continuar treballant en aquesta direcció. Els projectes són uns recursos pedagògics bastant efectius per adquirir i millorar nous coneixements d’una manera més amena i motivant. Recordem que l’Institut de Camarles participa en una gran quantitat de projectes internacionals; entre ells, dos Erasmus (que integren diferents assignatures) i diferents etwinnings.
Enhorabona a tots els participants, bona feina!
Eva Cervera