Sortides de tutoria de l´ESO i el Batxillerat

El dijous 30 de setembre tota l´ESO i tot el Batxillerat va sortit del centre per passar un matí diferent per l´àrea metropolitana de Barcelona, amb els/les seus/es professors/es i companys/es de classe i nivell.

En aquest sentit, per exemple, l´alumnat de 3r ESO va passejar fins el Parc de la Bastida, a Santa Coloma de Gramenet, on va tenir temps per esmorzar i realitzar algunes activitats o dinàmiques de coneixença del grup. El sol els va acompanyar gairebé tota la jornada, de forma que va ser una bona experiència.

Paral·lelament, l’alumnat de 2n d’ESO va fer la sortida de convivència a la Platja del Fòrum, on va aprofitar per jugar un partit de vòlei, banyar-se a la platja i, com a tasca social, recollir plàstics per tenir cura del medi ambient. Un dia inoblidable!

La resta de cursos i grups classe anaren també a la platja del Litoral Barcelonès i a la muntanya de Collserola, de la Serralada del Litoral Catalana.