Sol·licitud ajuts menjador curs 2023 – 2024

El període per sol·licitar els ajuts de menjador pel curs que ve 2023/2024 comença el 15 de maig i finalitza el 16 de juny.

La sol·licitud d’ajut no requereix que s’adjunti cap document, però sí requereix disposar de l’identificador de l’alumne (IDALU), que haureu rebut en un SMS al vostre telèfon mòbil. Si no el teniu, si us plau, demaneu-lo a la secretaria del centre.

Per a tramitar l’ajut de menjador s’habilita un formulari d’Internet a la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona. Heu d’omplir-lo i seguir els passos següents:

1. Accedir al navegador d’Internet (Google o altre) i posar al buscador “ajuts de menjador 2023-2024”. Entrar a la primera pàgina que us aparegui: https://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_familia/ajuts_beques_i_subvencions/ajuts_de_menjador_escolar

2. Prémer sobre l’enllaç del formulari per demanar l’ajut de menjador.

3. Complimentar les dades del formulari amb l’IDALU

4. Enviar la sol·licitud

5. Imprimir la sol·licitud i portar-la signada al centre*.

*Si no disposeu d’impressora en el moment de tramitar la sol·licitud, podeu venir al centre a signar-la perquè ens arriba una còpia de la sol·licitud tramitada.

És molt important que s’entregui la sol·licitud d’ajut signada a la secretaria del centre, ja que sense aquesta, la beca es denegarà automàticament.

Per qualsevol consulta, aclariment o si necessiteu suport per a tramitar l’ajut, no dubteu en contactar amb nosaltres a través del telèfon 93 314 96 11 o al correu electrònic administracio@institutbernatmetge.cat