El consum de ben a prop

Has pensat mai que el consum és cosa de dos i que molts cops necessita d’un arbitratge per a què aquest sigui just? És el mateix arbitrar que fer mediació?

L’alumnat de 1r de batxillerat de l’àmbit social ha participat en una interessant xerrada amb en Roger, treballador de la Junta Arbitral de Consum de Barcelona i en Gaietà, director de la institució.

Ambdós ens han ofert una eina, fins ara poc coneguda, de com arbitrar o resoldre conflictes mitjançant un laude, on el consum n’és el desencadenant.

Definicions, casos i curiositats han despertat l’interès de l’alumnat, que de ben segur n’han tret un bon profit i obert opcions fins ara desconegudes.

Cal agraïr a la Junta Arbitral de Consum de Barcelona l’oportunitat rebuda i felicitar-los per aquesta bona iniciativa, que tot just l’alumnat del “Bernat” n’ha fet el tret de sortida.