S3B i l’alimentació saludable i sostenible

L´alumnat de 3r ESO B ha visitat l´exposició sobre l´alimentació saludable i sostenible, de la iniciativa “Ara, aquí, les escoles”, situada a l´Ajuntament de Barcelona, del 16 al 22 de desembre. Allà es pot veure bona part de tots els pòsters que han realitzat diferents centres educatius de la ciutat, entre els quals es troba l´Institut Bernat Metge.

Amb aquesta iniciativa, es pretén conscienciar de la importància de seguir una alimentació saludable per nosaltres i sostenible pel Planeta, i ha estat promoguda per l´Ajuntament perquè Barcelona és capital mundial de l´alimentació sostenible 2021.