Primeres sessions del programa Enginy

Des de principis d’octubre s’està duent a terme el taller “Cuines del món” al nostre institut, amb l’alumnat de 3r ESO A. El taller forma part de l’oferta del Programa Enginy, promogut pel Consorci d’Educació de Barcelona, i en les diferents sessions programades el nostre alumnat té l’oportunitat de viure l’experiència de formar part d’una Escola d’aprenentatge de cuina.

El taller els ajuda a crear un clima relacional d’entorn formatiu-vocacional, focalitzant el desenvolupament de l’autonomia i iniciativa personal, la responsabilitat, el treball en grup, l’aprendre a aprendre, la neteja i l’ordre en les tasques fetes, la competència lingüística (vocabulari de la professió), la competència artística, i desenvolupa altres expectatives de l’alumnat.

A més, ofereix al professorat col·laborador l’oportunitat de treballar d’una manera més globalitzada els aprenentatges de
diverses matèries (llengües, ciències experimentals, socials, emprenedoria i matemàtiques).