CientifiqArt: qui era Dolors Aleu?

L’institut Bernat Metge és un dels cinc centres de Barcelona que van ser seleccionats el curs passat per l’Associació Catalana de Comunicació Científica per participar en el projecte “CientífiqArt: Murals de científiques catalanes”.

Aquest projecte té per objectiu visibilitzar i posar en valor les científiques catalanes pioneres al llarg de la història del nostre territori i apropar-les al públic a través de murals dedicats a elles.

L’alumnat que actualment cursa 2n d’ESO va escollir a la primera dona llicenciada en Medicina a Espanya, na Dolors Aleu i Riera, que aquests dies ha començat a formar part de la imatge de l’institut.

A més, l’alumnat rebrà una xerrada per part d’un membre del Grup de Perspectiva de Gènere en la Ciència de l’ACCC per parlar sobre la dona en l’àmbit de la ciència, i el 18 de novembre es realitzarà un congrés virtual on cada centre educatiu podrà presentar la seva científica a la resta.