Celebrem Sant Jordi!

El divendres 21 d’abril es va celebrar la diada de Sant Jordi a l’institut Bernat Metge. Com ja és tradicional, les activitats giren entorn del lliurament dels premis Sant Jordi (aquest any ja han arribat a la seva 43a edició!).

La jornada es va iniciar amb la lectura d’un poema brossià a càrrec d’alumnes de les diverses etapes educatives, per continuar amb activitats d’un marcat caràcter musical: un breu concert d’alumnat de 1r d’ESO, actuacions musicals d’alumnes individuals o en parelles, dues cançons a càrrec d’un grup de docents, i una actuació de l’alumnat i la tutora de 1r de Batxillerat A.

Aquestes actuacions van alternar-se amb l’anunci de les persones premiades a les diverses categories, així com un reconeixement a l’alumnat amb millors resultats a les proves Cangur de matemàtiques:

• L’artesania de l’escriptura
  • Premi Literari (prosa i poesia)
  • Narrativa en anglès
  • Treball Gràfic (premi AFA)
  • Premi de còmic
  • Fotografia esportiva artística
  • Vídeo figura històrica o relat històric

Aviat publicarem la relació d’obres i persones premiades en cada categoria perquè pugueu gaudir-ne: Sant Jordi 2023.