Dispositius digitals per a l’alumnat

El Pla d’Educació Digital de Catalunya preveu una dotació extraordinària d’equipaments per a l’alumnat dels nivells educatius de 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i CFGM. La iniciativa és part del projecte estratègic per a l’acceleració de la transformació digital dels centres educatius de Catalunya i abordatge de la bretxa digital,

Aquesta setmana el centre ha rebut els dispositius destinats a l’alumnat d’aquests cursos, que s’afegeixen als equipaments que ja va rebre el personal docent de l’institut fa unes setmanes. En aquests moments s’està procedint a la seva configuració i posada en marxa, i està previst que al llarg dels propers dies es contacti amb les famílies per informar-les de les característiques i les condicions de cessió i ús, així com del calendari de recollida.

Cal recordar que aquest equipament és propietat del centre i se cedeix als usuaris de forma permanent al llarg de tot el curs, i cada dispositiu està relacionat amb un/a alumne/a en concret durant, com a mínim, un curs escolar.

El manteniment dels dispositius es durà a terme com la resta d’equipaments en servei del centre, formant part del seu inventari. Així mateix, cada  un d’ells serà gestionat pel centre a partir de la consola Intune de cada centre, de manera que se’n podrà fer la seva traçabilitat i associar-lo als grups als quals pertany l’alumnat.