Resultats votacions Consell Escolar

El Consell Escolar del centre és el màxim òrgan de participació de tota la comunitat educativa de l’institut: famílies, professorat, alumnat i personal d’administració i serveis. Després d’unes setmanes intenses, ja us podem comunicar el resultat de les votacions, on cal destacar l’alta participació de l’alumnat, tant en nombre de persones candidates (9) com en percentatge de vots emesos (superior al 80%).

Podeu consultar en aquest document els resultats en cada un dels sectors representats, així com el nom de les persones finalment escollides i la composició definitiva del Consell Escolar: resultats de les eleccions Consell Escolar 2021.