Murals, coeducació i ciència

L’institut Bernat Metge és un dels cinc centres de Barcelona que ha participat en el projecte CientífiqArt: murals de científiques catalanes, de l’Associació Catalana de Comunicació Científica, per donar a les científiques el reconeixement que els correspon i que al llarg de la història s’ha vist silenciat i menyspreat només pel fet de ser dones.

L’alumnat que actualment cursa 2n d’ESO va escollir Dolors Aleu i Riera, la primera dona llicenciada i doctorada en Medicina a Espanya, i ara la seva imatge forma part d’una de les parets del nostre institut gràcies a la col·laboració de la il·lustradora Berta Artigal.