Sol·licitud ajuts menjador curs 2021 – 2022

El període de sol·licitud d’ajuts de menjador pel curs 2021-2022 finalitza el divendres 18 de juny de 2021. En breu us donarem més informació sobre la posada en marxa d’aquest servei a l’institut el proper curs, però us animem a sol·licitar els ajuts si compliu els requisits de la convocatòria.

A la pàgina web del Consorci d’Educació trobareu l’enllaç per emplenar la sol·licitud, que es presentarà a través d’un formulari telemàtic, entre el 27 de maig i el 18 de juny, ambdós inclosos.

Totes les famílies que ho van sol·licitar per al present curs escolar, rebran un SMS amb un enllaç per entrar directament a la sol·licitud.

IMPORTANT! Fins el 23 de juny disposareu de temps per imprimir la sol·licitud i portar-la degudament complimentada i signada, amb la documentació requerida, si escau, a la secretaria de l’institut.

Podeu consultar tota la informació en aquests fulls informatius:

Full informatiu Ajuts Menjador Escolar (català)

Full informatiu Ajuts Menjador Escolar (castellà)