El Bernat fa 50 anys!

Aquest curs 2022-2023 l’Institut Bernat Metge celebra els seus 50 anys!

Si en algun moment has format part de la comunitat de l’institut (ex-alumne/a, ex-professor/a, personal administratiu, membre de l’AFA, etc ) i tens vivències, anècdotes o històries que ens puguis explicar o qualsevol altra aportació que consideris interessant, com fotografies, vídeos, llibres de text antics, llibretes escolars, circulars, etc, posa’t en contacte amb la comissió encarregada de l’organització dels actes de celebració.

Pots enviar-nos un correu a l’adreça bernat50aniv@institutbernatmetge.cat, i et contactarem ben aviat per coordinar la teva participació.

La il·lustració és una adaptació de la que en “Fer” va dibuixar per commemorar el 25è aniversari de funcionament de l’institut. En aquell moment era professor del Bernat Metge, i també va ser fundador i director de la revista El Jueves.