Dolors Aleu, betevé i un podcast

Dues alumnes de 2n d’ESO A, la Paula Antonio i la Valentina Amerio s’han desplaçat fins les instal·lacions de betevé per enregistrar un podcast basat en el perfil biogràfic de Dolors Aleu. Podeu accedir a la notícia completa en aquest enllaç: Alumnes d’ESO fan un podcast per reivindicar el paper de la dona a la ciència

La proposta va sortir arran de la participació del seu grup en el projecte CientífiqArt, i el congrés en línia amb que es va tancar el projecte. Elles dues i un altre company, en Josel Núñez, van representar l’institut i van poder aprofundir en els detalls més rellevants de la metgessa.

La trajectòria d’aquesta metgessa l’han resumit finalment en un podcast locutat als estudis de betevé com a part del seu projecte de recerca. “Ha estat superemocionant venir als estudis i veure com funciona tot”, expliquen després d’acabar la gravació del perfil.

Una molt bona oportunitat d’apropar-se al món de la comunicació audiovisual i entorns de treball professionals.