ACTUALITZACIÓ (06/11): Reorganització horària a Batxillerat

Atenent a la RESOLUCIÓ SLT/2700/2020, de 29 d’octubre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya, l’equip directiu, recollint les opinions consensuades de professorat, alumnat i famílies, ha elaborat una reorganització horària per tal de reduir l’assistència presencial d’alumnat d’estudis postobligatoris, això és, batxillerat.

L’inici de l’aplicació d’aquest nou marc horari serà el divendres 6 de novembre, i la mesura s’estendrà, com a mínim, fins a finals del primer trimestre.

Podeu consultar el document clicant aquest enllaç.

1. Manel Gil López

Bona nit.
    M’agradaria que ens expliqueu per quina raó es veu reduïda la càrrega lectiva en nombre d’hores de clase efectiva. Al meu entendre la. reducció de la presencialitat s’hauria de suplir amb el mateix percentatge amb classes virtuals. Especialment en el cas de segon de batxillerat, curs que es troba davant del repte de la selectivitat, per la qual, entre les reduccions sobrevingudes del curs anterior i les que es proposen aquest, dubto que pugui estar prou preparat l’alumnat.
    Gràcies per la vostra atenció.

2. Manel Gil López

Bon dia.
    Moltes gràcies per la ràpida resposta i per la alta capacitat de reacció davant dels continus canvis.
    Una salutació.