Tornada a l’institut: reobertura el 8 de juny

Benvolgudes famílies,

La setmana vinent està previst que els centres de Barcelona puguin tornar a obrir, amb moltes precaucions. Al Bernat Metge hem preparat el preceptiu Pla de reobertura, que inclou modestes activitats de seguiment, espais de suport, i en el cas de batxillerat també classes presencials de preparació a les PAU. Naturalment, el pla també explicita les mesures i protocols de prevenció que la situació exigeix. S’ha sotmès a la valoració de la Comissió Pedagògica el dijous 4 de juny i se n’ha informat al Consell Escolar el divendres 5 de juny..

Participar a les activitats presencials és decisió de l’alumnat i de la seva família, ja que en cap moment no es desitja generar conflictes entre el dret a l’educació i el dret a la salut. En qualsevol cas, l’institut ha de conèixer la vostra intenció i per això hem preparat el següent qüestionari. Només en cas afirmatiu se us demanarà a quines activitats concretes voldreu estar.

L’entrada a l’institut estarà reservada a l’alumnat que hagi contestat l’enquesta i/o que presenti una declaració responsable de salut. Hi ha dos models oficials de declaració: el destinat a alumnat menor d’edat i el destinat a alumnat major d’edat. Si no teniu manera d’imprimir la vostra i signar-la, també donarem per vàlid el format digital (mostrant al mòbil l’arxiu omplert, per exemple).

Esperant retrobar-nos la a partir del dia 8, us enviem una cordial salutació.

La junta directiva